7 Οκτ 2015

Επιστολή Απάντηση Δημάρχου Δράμας σε επιστολή του κ. Κυριαζίδη - Βουλευτή ΝΔ Ν. Δράμας

Αξιότιμε Βουλευτά κ.Κυριαζίδη,

Έλαβα την επιστολή σας, σχετική με «διαμαρτυρία » σας, αναφορικά με πρόσκλησή μας που σας απεστάλη, τόσο σε εσάς όσο και σε όλους τους θεσμικούς εκπροσώπους του τόπου μας, προκειμένου να προσέλθετε σε δημόσια συζήτηση που προγραμματίστηκε ,στο Δημοτικό Συμβούλιο, με θέμα το Γενικό Νοσοκομείο Δράμας και 


συγκεκριμένα την υποβάθμισή του, την υποχρηματοδότησή του και την επαπειλούμενη λειτουργία βασικών τμημάτων του και ομολογώ πως εξεπλάγην, καθότι το εν λόγω θέμα είναι μείζονος σημασίας για την τοπική κοινωνία μας, η οποία βάλλεται ούτος ή άλλως, λόγω της δεινής κατάστασης της χώρας και δεν νομίζω ότι είναι καιρός για τέτοιου είδους παραχωρήσεις και υποχωρήσεις από μέρους μας.

Επισημαίνω δε, ότι μια τέτοια εκτροπή σε βάρους του τόπου μας, επιφέρει συνέπειες που διαταράσσουν την τοπική κοινωνική συνοχή και ως εκ τούτου αποτελεί πρώτιστη κοινωνική ευθύνη όλων μας και πρέπει να συνδράμουμε ως εγγυητές της.

Ειλικρινώς πιστεύω ότι είναι ευθύνη και υποχρέωση όλων μας, η αναχαίτιση τέτοιων εξελίξεων, και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με σύμπραξη και ενεργό συμμετοχή – συνεργασία του συνόλου της θεσμικής κοινωνίας.

Άλλωστε, πέραν του ότι έχω δεσμευτεί στο πρόσωπο κάθε θεσμικού εκπροσώπου του τόπου μου ότι θα με βρείτε αλληλέγγυο και ενεργό σε συνεργασίες, σε κοινούς αγώνες και σε διεκδικήσεις προς όφελος του τόπου μας, μπροστά σε ένα ζήτημα μείζονος σημασίας, δεν θα μπορούσα να σφυρίζω αδιάφορα, καθότι η ευθιξία μου δεν μου επιτρέπει να εφησυχάζω, αρνούμενος να συνεισφέρω και να αγωνιστώ.

Αφού αντιπαρέρθω μέρος του περιεχομένου της επιστολής σας, που αφορά σε χαρακτηρισμούς στο πρόσωπό μου και οι οποίοι δεν συνάδουν με το βουλευτικό σας αξίωμα, θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω ότι έχω δεσμευτεί προσωπικά ενώπιων κάθε δραμινού συμπολίτη μου, ότι θα εργαστώ σκληρά, επίμονα και άοκνα, για κάθε ζήτημα που αφορά στον τόπο μου είτε αυτό είναι πρόβλημα, είτε διεκδίκηση, είτε υλοποίηση, καθότι πράγματι, η εμπιστοσύνη και η κρίση των δραμινών πολιτών με τοποθέτησε και μου επέδωσε στην θεσμική μου ιδιότητα, τόσο σε εμένα όσο και σε κάθε έναν από τους Δημοτικούς Συμβούλους που συνθέτουν το Δημοτικό Συμβούλιο και για το λόγο αυτό είμαι αποφασισμένος να τιμώ αδιαμαρτύρητα σε κάθε περίσταση, την εντολή του.

Κύριε Βουλευτά,
Τίποτα από τα παραπάνω δεν υποκρύπτει άλλη κακόβουλη πρόθεση από μέρους μου.

Σας ευχαριστώ.
Με τιμή
Ο Δήμαρχος Δράμας

Χριστόδουλος Μαμσάκος