13 Μαΐ 2014

Γιατί Project Δράμα 2020 (άρθρο του Σταύρου Κουρσακλή)

Καθώς πλησιάζει ο καιρός για τις εκλογές του Μαΐου όλο και πιο πολύ προβληματιζόμουν για το τι θα ψηφίσω  για το Δήμο Δράμας. Οι κινήσεις που είχαν σχηματιστεί ήταν έξω από τη δική μου κοσμοθεωρία. Παρατάξεις αρχηγοκεντρικές, ψηφοσυλλεκτικές, κομματικές, δήθεν ανεξάρτητες θέλησαν με κάθε τρόπο να αποσπάσουν την θετική μου γνώμη ή ακόμη και την αποδοχή μου να είμαι μέλος του ψηφοδελτίου τους.


Η οπτική που έβλεπαν τα πράγματα ήταν ίδια. Φρασεολογία παρωχημένη και αποτυχημένη, «έλα και θα είσαι το δεξί μου χέρι», «μαζί μας θα είσαι σίγουρα νικητής», «αν δεν εκλεγείς δεν θα σε ξεχάσουμε». Με λίγα λόγια έμφαση στην μονάδα και όχι στην ομάδα.

Στις αρχές του έτους και ενώ οι άλλες παρατάξεις είχαν θέσει ηδη τις προτεραιότητες τους κλείνοντας «τρανταχτά ονόματα», θυμίζοντας αθλητικές εφημερίδες της καλοκαιρινής περιόδου «έκλεισε ο τάδε στο κεντρικό», «μεγάλη μονάδα ο τάδε στο Ξηροποταμο», εμείς την είδαμε διαφορετικά. Συγκαλέσαμε σε ανοικτές συναντήσεις τους ενεργούς πολίτες της Δράμας, ανταποκρίθηκαν, αποφασίσαμε να εκλέξουμε αρχηγό από την βάση, να θέσουμε την ατζέντα, να ξεφύγουμε από τα τετριμμένα ονόματα και να φτιάξουμε ένα ψηφοδέλτιο με πολίτες που έχουν ποιότητα, γνώσεις και θέληση να προσφέρουν.

Οπότε η ερώτηση γιατί το πρότζεκτ έχει προφανείς και πολλές απαντήσεις για μένα: Γιατί μου αρέσει να καθορίζω εγώ τις εξελίξεις, γιατί βαρέθηκα να απολογούμαι για τους άλλους, γιατί αν κάποτε εκλεγώ σε κάποιο αξίωμα του Δήμου θέλω να το κάνω με τους δικούς μου όρους  και όχι με όρους που καθορίζουν οι δήθεν παράγοντες της πόλης.  Γιατί μου αρέσει ο δύσκολος δρόμος που διάλεξε η ομάδα του πρότζεκτ, γιατί έκανα φιλίες και γνωριμίες με ανθρώπους που κακώς δεν γνώριζα μέχρι τώρα, γιατί μου αρέσει η συλλογικότητα, γιατί το πρότζεκτ είναι πηγή δημιουργίας και έμπνευσης, γιατί στηρίζοντας το πρότζεκτ στηρίζω έμενα, τον φοιτητή, τον πατέρα μου, τον συνταξιούχο δείχνοντας ότι υπάρχει και άλλος τρόπος άσκησης πολίτικης. Γιατί ότι και να γίνει το πρότζεκτ θα είναι και στις 19 Μαΐου ενεργό.

Θα μπορούσα να γράψω και άλλα γιατί. Το θέμα είναι τα δικά μας “γιατί” να τα αφουγκραστούν οι πολίτες της Δράμας. Γι’ αυτό τους καλώ να μας επισκεφτούν στο περιστεράκι μας, σε κάθε εκδήλωση μας και εκεί θα βρουν πολλά απ’ τα δικά τους “γιατί” στα δικά μας.

Δυο λόγια για τον Σταύρο

Ο Σταύρος είναι γεννημένος και μεγαλωμένος στον Καλό Αγρό Δράμας.

Το 1996 πέρασε στο Τμήμα Ανθρωπογεωγραφίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου από όπου και αποφοίτησε το 2001, μετέπειτα (τη διετία 2002-2004) πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο (Ε.Μ.Π.) στο Τμήμα της Αρχιτεκτονικής παρακολουθώντας και τελειώνοντας το πρόγραμμα «Χωροταξία – Πολεοδομία».

Υπηρέτησε την Στρατιωτική του θητεία το 2003.

Από το 2004 ο Σταύρος εργάζεται ως ιδιωτικός υπάλληλος γραφείου στην Κλινική «Ιπποκράτης Α.Ε.» με έδρα την Καβάλα.

Το 2010 ήταν υποψήφιος με την δημοτική παράταξη «Μαζί για την Δράμα» με επικεφαλής τον Κώστα Σούτο.

Ο Σταύρος  το 2012 ήταν Υποψήφιος Βουλευτής με την Δημοκρατική Αριστερά στο Νομό Δράμας.

Είναι ιδρυτικό μέλος του σωματείου «Συμμετέχω Πρωτοβουλία Δραμινών».

Είναι λάτρης του αθλητισμού και θεωρεί πως μία από τις καλύτερες εμπειρίες που είχε στη ζωή του ήταν αυτή της συμμετοχής τους στον Κλασσικό Μαραθώνιο του 2013.

Τέλος είναι παντρεμένος και πατέρας ενός παιδιού.


Το «Project Δράμα 2020» Αποτελεί την Αρχή ενός δύσκολου δρόμου για μία Τοπική Αυτοδιοίκηση με σχέδιο.