23 Φεβ 2012

Up Greek Tourism

Μια πρωτότυπη καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό Φέρει το όνομα “Up Greek Tourism” Μόλις πριν λίγες ημέρες ξεκίνησε μια πρωτότυπη καμπάνια για την υποστήριξη του ελληνικού τουρισμού με όνομα “Up Greek Tourism”. Η συγκεκριμένη καμπάνια θα διαρκέσει έως και την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου και στόχος της είναι να συγκεντρωθούν χρήματα για την προβολή της Ελλάδας ως προορισμού διακοπών. 


Μέσα από την ειδική πλατφόρμα συγκέντρωσης χρημάτων από πολίτες (crowdfunding) http://www.loudsauce.com καθένας μπορεί να προσφέρει, απ’ όπου κι αν βρίσκεται, ένα μικρό χρηματικό ποσό, ώστε να αναρτηθεί στη Νέα Υόρκη μια γιγαντοαφίσα, η οποία θα προσκαλεί τους Αμερικανούς να επισκεφθούν την Ελλάδα.

Στόχος είναι να συγκεντρωθούν τουλάχιστον 15.000 δολάρια και η γιγαντοαφίσα να παραμείνει στη Νέα Υόρκη για 30 ημέρες, από τα μέσα Μαρτίου έως τα μέσα Απριλίου. 

Στόχος της ενέργειας είναι εκτός από την ανάρτηση της γιγαντοαφίσας, να δημιουργηθεί θετική δημοσιότητα για την Ελλάδα, καθώς επίσης να συμβάλει στη διάδοση από στόμα - σε στόμα. 

Η δράση αποτελεί μια πρωτοβουλία απλών πολιτών, η οποία στηρίζεται στην εθελοντική συμμετοχή και υποστήριξη του κοινού, ενώ δημιουργοί της ιδέας είναι οι Γιώργος Κλειβοκιώτης, Ονίκ Παλαντζιάν και Στάθης Χαϊκάλης.

Η καμπάνια υποστηρίζεται από τα Κοινωνικά Δίκτυα: Facebook

(www.facebook/upgreektourism) & Twitter (https://twitter.com/Up_GreekTourism).

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: www.upgreektourism.gr