24 Φεβ 2012

Αργύρης Πατακάκης : Το Χιονοδρομικό Κέντρο του Φαλακρού αποτελεί πλεονέκτημα για την Δράμα

Επιτυχημένη η εκδήλωση της Ο.Ν.ΝΕ.Δ για το Φαλακρό. Στο κατάμεστο Αμφιθέατρο του Επιμελητηρίου Δράμας, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου η εκδήλωση: Προοπτικές για το Φαλακρό, Ανάπτυξη για τη Δράμα.

Για την εκδήλωση ο Αργύρης Πατακάκης δήλωσε:


Οι παρουσιάσεις και τοποθετήσεις των εισηγητών, μας έδειξαν τον ΄΄δρόμο΄΄ που πρέπει να ακολουθηθεί, ώστε αξιοποιηθούν και να αναδειχτούν, όλα τα πλεονεκτήματα του Χιονοδρομικού μας Κέντρου. Στον διάλογο που ακολούθησε, ακουστήκαν πολλές ενδιαφέρουσες απόψεις και προτάσεις, από απλούς πολίτες, επαγγελματίες και ανθρώπους της τοπικής αυτοδιοικήσεις, όπου και εξέφρασα και εγώ με την σειρά μου τις προτάσεις μου.



Προσωπικά είμαι βεβαίως ότι το Χιονοδρομικό Κέντρο του Φαλακρού, αποτελεί ένα μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα, για την ανάπτυξη όλης της Περιφερειακής μας Ενότητας. Για να πετύχουμε όμως σε αυτήν την προσπάθεια, πρέπει όλοι οι φορείς του τόπου να ενώσουν τις δυνάμεις τους, γιατί ΜΟΝΟ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους μας.

Τα συγχαρητήρια μου στην Ο.Ν.ΝΕ.Δ Δράμας, για αυτήν την αξιόλογη και πετυχημένη προσπάθεια.

Αργύρης Πατακάκης
Περιφερειακός Σύμβουλος Δράμας