18 Απρ 2012

Κυριαζίδης Δημήτρης : Zητώ την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου από τους Δραμινούς πολίτες

Με τιμά ιδιαίτερα η ανακοίνωση του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη ΣΑΜΑΡΑ να με εντάξη στο ψηφοδέλτιο νίκης της Ν.Δ., στην Δράμα.

Πιστεύω πως μπορώ να ανταποκριθώ τα μέγιστα και να συμβάλω στον αγώνα για την ανάκαμψη και ανάπτυξη της χώρας, όπως και ο στόχος της Ν.Δ.


Η Ελλάδα μπορεί να τα καταφέρει, όπως είναι και το μήνυμα του προέδρου της Ν.Δ. και το ίδιο ευελπιστώ και εγώ με την συμπαράσταση και ενίσχυση όλων των συμπολιτών μας στην πιο κρίσιμη εκλογική αναμέτρηση της ιστορίας.

Θέλω επίσης επ’ ευκαιρία να ευχαριστήσω τις συμπατριώτισσες και τους συμπατριώτες μου για την στήριξη και την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπό μου, ιδίως μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς μου.

Πρέπει να τονίσω ότι όλο αυτό το χρονικό διάστημα ήμουν στις επάλξεις κοντά στο δοκιμαζόμενο, από την άστοχη και άδικη οικονομική πολιτική, λαό.

Είχα και έχω προτάσεις στο πλαίσιο της Ν.Δ. για την ανάπτυξη της Δράμας, η οποία κατρακυλά σε επίπεδο οικονομικής ανάπτυξης.

Η Ν.Δ. είναι η μόνη διέξοδος που θα οδηγήσει τους Έλληνες και της Ελληνίδες να αποκτήσουν την χαμένη Εθνική τους αξιοπρέπεια.

Ζητώ την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου από τους Δραμινούς πολίτες.

Πιστεύω ακόμα πως η διαρκής παρουσία μου σε κοινωνικά ζητήματα, ο αγώνας για τα τοπικά ζητήματα και η διαρκής επικοινωνία μου με την ύπαιθρο και τους ανθρώπους της εργασίας και του μόχθου που αποτελεί εγγύηση στον πολίτη, για την καθαρή επιλογή στο προσωπό μου.

Δεσμεύομαι ειδικά στις Δραμινές και στους Δραμινούς συμπολίτες μου, να δώσουν δύναμη στην ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

Να επιλέξουν ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΥΡΙΑΖΙΔΗ,  έτσι ώστε η Δράμα να έχει ένα καλύτερο μέλλον.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ
ΑΝΑΤΑΣΗ – ΑΝΑΚΑΜΞΗ – ΑΝΑΠΤΥΞΗ –

 ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΚΑΘΑΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ – ΚΑΘΑΡΑ ΧΕΡΙΑ –  ΚΑΘΑΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ
ΜΕ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΡΑΜΑ

Με εκτίμηση
Κυριαζίδης Δημήτρης


1 ΣΧΟΛΙΑ:

Ανώνυμος είπε...

εμεις παλι σου ζηταμε να μη μας πρηξεις τα @@ με SMS οπως το 09