16 Μαΐ 2014

«Ενώνουμε τη Δράμα»: Μήνυμα νίκης από την Χωριστή

Ανεπανάληπτο, ισχυρό  και αδιαμφισβήτητο ήταν το μήνυμα νίκης  που έστειλαν απόψε  όλοι οι κάτοικοι της Χωριστής, δίνοντας  βροντερό παρόν στην τελευταία προεκλογική ομιλία του υποψηφίου Δημάρχου Δράμας κ. Χριστόδουλου Μαμσάκου και της παράταξης «Ενώνουμε τη Δράμα».


Οι κάτοικοι της Χωριστής με συγκίνηση αλλά και αγάπη αγκάλιασαν τον δικό τους άνθρωπο και του ευχήθηκαν καλή επιτυχία στις εκλογές της Κυριακής, δηλώνοντας βέβαιοι πως ο κ. Χριστόδουλος Μαμσάκος θα είναι ο νέος  Δήμαρχος Δράμας.

Μέσα σ’ ένα ιδιαίτερα φορτισμένο κλίμα, ο υποψήφιος Δήμαρχος ευχαρίστησε από καρδιάς στους συγχωριανούς  του και δεσμεύτηκε πως θα κάνει ότι καλύτερο μπορεί για το χωριό του αλλά και για ολόκληρο το Δήμο Δράμας.

Ανάμεσα στ’ άλλα ο υποψήφιος Δήμαρχος κ. Χριστόδουλος Μαμσάκος  απευθυνόμενος στους  κατοίκους της Χωριστής τόνισε μεταξύ άλλων τα εξής στην ομιλία του:

«Φίλες και φίλοι, Συγχωριανές και συγχωριανοί, Αγαπητοί μου συγγενείς,
Ψάχνω  τις κατάλληλες λέξεις για να περιγράψω τα συναισθήματα μου.
Πλημμυρίζει η καρδιά μου από αγάπη την οποία μου προσφέρετε τόσα χρόνια απλόχερα.
Τόσα χρόνια με στηρίζεται σε κάθε μου βήμα.
Αρχικά ως κοινοτάρχη δίνοντας μου εντυπωσιακά μεγάλα ποσοστά, στην συνέχεια με εκλέξατε Δημοτικό Σύμβουλο και τώρα, είστε στο πλευρό μου.
Στο πλευρό  του δικού σας ανθρώπου για με  εκλέξετε Δήμαρχο Δράμας.
Μ’ ένα ευχαριστώ, δεν μπορώ να ξεπληρώσω όσα κάνετε για μένα.
Σήμερα εδώ ενώπιων σας, καταθέτω την καρδιά μου, καταθέτω τα συναισθήματα μου.
Εισπράττω την απέραντη αγάπη σας και σας την επιστρέφω στο ακέραιο.
Με αγαπάτε και σας αγαπώ, με βοηθάτε και είμαι δίπλα σας όπου μπορώ.
Έτσι είναι οι αληθινές ανθρώπινες σχέσεις και η δική μας σχέση είναι αμφίδρομη, βασισμένη πάνω στον αλληλοσεβασμό και την αλληλοεκτίμηση.
Στο χωριό μου, την Χωριστή μας κάνω σήμερα τον απολογισμό της προεκλογικής εκστρατείας της παράταξης μας.
Τα αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακά, θετικότατα για τον ανεξάρτητο συνδυασμό μας.
Το μήνυμα νίκης το λαμβάνουμε και το εισπράττουμε καθημερινά, από κάθε γωνιά του Δήμου Δράμας.
ΟΜΩΣ ,  ισχυρότερο είναι το μήνυμα νίκης σήμερα εδώ από  την Χωριστή.
Είμαστε όλοι μια γροθιά, εσείς και εγώ για το καλό του χωρίου μας.
Αν κάποιος είχε την παραμικρή αμφιβολία ότι το χωριό μου ενωμένο δεν θα είναι δίπλα μου, σήμερα παίρνει την απάντηση του.
Η Χωριστή είναι εδώ, ενωμένη, είμαστε μια δεμένη οικογένεια στην οποία δεν μπορεί να εισχωρήσει κανείς, όσο και αν το θέλει όσο και αν το προσπαθεί.  
Όταν ξεκίνησα πριν από δύο χρόνια την δημιουργία της ανεξάρτητης παράταξης μας, ζήτησα την γνώμη και την συμβουλή πρώτα των δικών μου ανθρώπων, ζήτησα την δική σας γνώμη.
Με τους περισσότερους από σας συνομίλησα.
Με προτρέψατε και με ενθαρρύνατε  να  το τολμήσω.
Τόλμησα.
Σήμερα είναι ημέρα δικαίωσης για όλους μας.
Σήμερα δικαιώνονται οι κόποι μας, σήμερα δικαιώνεται ο αγώνας μας.
Νιώθω και νιώθετε περήφανοι για όσα καταφέραμε.
Καταφέραμε να κάνουμε το καλύτερο ψηφοδέλτιο, δεν το λέμε εμείς αυτό, είναι η γνώμη όλων των Δραμινών.  
Καταφέραμε να σταθούμε όρθιοι παρά τα χτυπήματα που δεχτήκαμε, καταφέραμε να συσπειρώσουμε τους κατοίκους του χωριού μας.
Στην Χωριστή, δεν εξετάζουμε κόμματα και χρώματα.
Το έχετε αποδείξει αυτό τιμώντας με επανειλημμένα.
Οι Χωριστιανοί έχουν άλλα κριτήρια όταν πάνε στην κάλπη.
Περνάνε από κόσκινο τα δικά τους παιδιά και αν αξίζουν τα τιμούν με την ψήφο τους.
Είναι λοιπόν ιδιαίτερα τιμητικό για μένα αλλά και για τους συνεργάτες μου που θα μας εμπιστευτείτε την ψήφο σας για τα επόμενα 5 χρόνια, είναι τιμή για μένα αλλά πιστεύω και για το χωριό που για πρώτη φορά η Χωριστή θα εκλέξει τον δικό της Δήμαρχο.
Αγαπητές μου φίλες, αγαπητοί μου φίλοι.
Το στοίχημα είναι μεγάλο για μένα αλλά νοιώθω ότι σας έχω επιφορτίσει και εσάς με μια μεγάλη ευθύνη.
Σε λίγα 24ώρα θα κληθείτε να επιλέξετε το δικός σας άνθρωπο, ο άξιος, ο ικανός, ο έμπειρος ή κάποιος άλλος;
Εσείς θα δώσετε την απάντηση την Κυριακή και είμαι βέβαιος ότι το κριτήριο σας είναι αλάθητο.
Βασίζομαι πάνω σας.
Ξέρω ότι θα κάνετε την σωστή επιλογή.
Την σωστή επιλογή για την Χωριστή μας, την σωστή επιλογή για την Δράμα μας.
Είπα και  στην κεντρική μας ομιλία, θα το αναφέρω και σήμερα.
Με ρωτούν οι συμπολίτες μου, γιατί θέλεις να γίνεις Δήμαρχος;
Η απάντηση είναι απλή και είναι απάντηση βγαλμένη μέσα από την καρδιά μου.
Έχω αποθέματα αγάπης και νιώθω την μεγάλη ανάγκη για  προσφορά στον τόπο μου.
Τόσο απλά!!!!!
Ας μας πει και ο κ. Χαρακίδης ποιά  τα κίνητρα του και γιατί θέλει να παραμείνει αγκαλιά με την ακριβή δερμάτινη καρέκλα του!
Γιατί θέλει να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο; 
Οι Χωριστιανοί ξέρουμε γιατί ο κ. Χαρακίδης θέλει πάση θυσία να παραμείνει κλεισμένος στο χλιδάτο γραφείο που πληρώσατε όλοι εσείς….
Έχει τα σχέδια του, μέσα από τα οποία φυσικά και απουσιάζουν οι δημότες.
Σχεδιάζει άλλα πράγματα.
Μαθαίνουμε τι.
Ο κόσμος πια τα συζητάει ανοιχτά και το μόνο σίγουρο είναι ότι όσα συμβαίνουν δεν τιμούν τον νυν Δήμαρχο Δράμας.
Αγαπητοί συγχωριανοί, ο κ. Χαρακίδης το 2010 σας είχε υποσχεθεί μια Χωριστή…. υπερπαραγωγή.
Να σας θυμίσω μερικά από τα ψέματα που είχε πει τότε για να υφαρπάξει την ψήφο σας.
Έργα που φυσικά δεν έγιναν ποτέ.
Κλειστό προωθητήριο είχε υποσχεθεί….. το είδατε???
Μετατροπή των κτηρίων στις εργατικές κατοικίες, σε ξενώνες …… μέγα ψέμα!!!!!
Νέο παρεκκλήσι στον Προφήτη Ηλία….
Ανάπλαση του λόφου του Αγίου Κωνσταντίνου….
Σύνδεση του χωριού με την Καλλίφυτο και το Μικροχώρι με νέο δρόμο…..
Να πω και άλλα …. Δεν χρειάζεται….
Από τα 18 έργα που εξήγγειλε, υλοποίησε μόλις τα 2….
Τα υπόλοιπα 16 ήταν τα 16 μεγάλα ψέματα της παράταξης του και του ιδίου προσωπικά.
Μια αποτυχημένη Δημοτική Αρχή που πρέπει να φύγει για να βρει ο Δήμος και πάλι τον βηματισμό του.
Αγαπητοί συντοπίτες μου….
Τόσα χρόνια με ξέρετε….
Ανοιχτό βιβλίο είμαι και με διαβάζετε….
Δεν μπορώ να σας δώσω ψεύτικες υποσχέσεις.
Δεν μπορώ και δεν θέλω να πω πράγματα που δεν θα γίνουν.
Δεσμεύομαι απέναντί σας ότι θα δρομολογήσουμε τα εξής έργα:
Βελτίωση της αγροτικής οδοποιίας και στήριξη του πρωτογενούς τομέα.
 Νέα διαμόρφωση του κόμβου εισόδου και εξόδου του χωριού.
Δημιουργία νέων παιδικών χαρών.
Ολοκλήρωση του δικτύου ύδρευσης σε όλο το χωριό.
Επέκταση ηλεκτροφωτισμού σε κάθε γωνιά της Χωριστής δεν είναι δυνατόν να έχουμε σκοτεινά σημεία στο χωριό μας.
Δημιουργία γηπέδου 5X5.
Ολοκλήρωση του λαογραφικού μουσείου.
Στήριξη του ιστορικού συλλόγου μας «Η Αναγεννηθείσα Μακεδονία».
Δεν είναι δυνατόν το διοικητικό συμβούλιο να παρακαλάει για χρήματα, είναι υποχρέωση του Δήμου να στηρίζει τον πολιτισμό.
Αναστύλωση του κεντρικού τοιχίου της εκκλησίας. 
Ολοκλήρωση του μίνι- βιολογικού καθαρισμού.
Σήμανση όλων των δρόμων του χωριού.
Και τέλος μια δέσμευση που θα υλοποιηθεί άμεσα….. μείωση της τιμής του νερού για όλους….
 Όχι μαϊμού αλλά πραγματική μείωση.
Χωριστιανές και Χωριστιανοί
Οι εκλογές είναι κρίσιμες….
Δεν έχουμε την πολυτέλεια να χάσουμε άλλες ευκαιρίες ….
Η Δράμα χρειάζεται ανθρώπους που θα πασχίσουν θα εργαστούν που θα δημιουργήσουν ευκαιρίες  που θα υλοποιήσουν καινοτόμες ιδέες.
Θέλω να μας τιμήσετε με την ψήφο σας, είμαι ο δικός σας άνθρωπος .
Θέλουμε  να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για τη Δράμα, θα κάνω ότι περνά από το χέρι μου  για το Χωριό μου.
Σας θέλουμε κοντά μας,
θέλουμε να μας στηρίξετε,
θέλουμε να μας εμπιστευτείτε.
Δεν θα σας απογοητεύσουμε.
Αυτό είναι υπόσχεση, είναι δέσμευση.
Η Χωριστή απόψε έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στην παράταξη «Ενώνουμε τη Δράμα».
Η Χωριστή στέλνει απόψε μήνυμα νίκης.
Είμαστε όλοι μαζί, είμαστε ενωμένοι, δυνατοί.
Το βράδυ της Κυριακής η Χωριστή θα πανηγυρίζει διότι θα έχει εκλέξει για πρώτη φορά…. τον δικό της Δήμαρχο.
Η νίκη έρχεται την Κυριακή γιατί όλοι εσείς θα επιλέξετε την παράταξη «Ενώνουμε τη Δράμα»…..
Σας ευχαριστώ….. από καρδιάς για όλα για την στήριξη, για την αγάπη σας, για την εμπιστοσύνη σας.»



Από το Γραφείο Τύπου