4 Μαρ 2012

«Στα Social Media τα λόγια πρέπει να έχουν ουσία»


«Τα brands δίνουν μεγάλη έμφαση στα Social Media. Αυτό που ξεχνούν, όμως, είναι ότι τα λόγια τους πρέπει να έχουν ουσία. Αλλιώς θα περάσουν απαρατήρητα».

Αυτό δήλωσε ο Bruce Daisley, Sales Director του Twitter στη Μεγάλη Βρετανία, κατά τη διάρκεια συμμετοχής του σε πάνελ. «Ναι, να μιλάτε με τους καταναλωτές. Φροντίστε, ωστόσο, να τους δίνετε λόγους να συμμετέχουν στην κουβέντα, προσφέρετέ τους σπουδαίο περιεχόμενο».


Από την πλευρά του, ο Paul Evan, European Head of Media για το Xbox, εξέφρασε την ανησυχία του για «την εμπορευματοποίηση γύρω από τη γλώσσα των Social Media» και πρόσθεσε πως «το Social μπορεί να είναι πολλά διαφορετικά πράγματα πέρα από μία στρατηγική στο Facebook ή το Twitter».

Τέλος, ο Chris Maples, Managing Director του Spotify UK, ισχυρίστηκε ότι οι κανόνες που ισχύουν στο Social Media Marketing είναι ίδιοι με αυτούς για το «παραδοσιακό» Marketing: «έχουν να κάνουν με το σωστό brand και το σωστό τρόπο, τη σωστή στιγμή».

Innews