«Τα brands δίνουν μεγάλη έμφαση στα Social Media. Αυτό που ξεχνούν,
όμως, είναι ότι τα λόγια τους πρέπει να έχουν ουσία. Αλλιώς θα περάσουν
απαρατήρητα».
Αυτό δήλωσε ο Bruce Daisley, Sales Director του Twitter στη
Μεγάλη Βρετανία, κατά τη διάρκεια συμμετοχής του σε πάνελ. «Ναι, να μιλάτε με
τους καταναλωτές. Φροντίστε, ωστόσο, να τους δίνετε λόγους να συμμετέχουν στην
κουβέντα, προσφέρετέ τους σπουδαίο περιεχόμενο».
Από την πλευρά του, ο Paul Evan, European Head of Media για
το Xbox, εξέφρασε την ανησυχία του για «την εμπορευματοποίηση γύρω από τη
γλώσσα των Social Media» και πρόσθεσε πως «το Social μπορεί να είναι πολλά
διαφορετικά πράγματα πέρα από μία στρατηγική στο Facebook ή το Twitter».
Τέλος, ο Chris Maples, Managing Director του Spotify UK,
ισχυρίστηκε ότι οι κανόνες που ισχύουν στο Social Media Marketing είναι ίδιοι
με αυτούς για το «παραδοσιακό» Marketing: «έχουν να κάνουν με το σωστό brand
και το σωστό τρόπο, τη σωστή στιγμή».
Innews
0 ΣΧΟΛΙΑ:
Δημοσίευση σχολίου