13 Μαρ 2012

Γιώτα Τσιμπρικίδου : Δόξα Δράμας λόγω καταγωγής ...

Αναδημοσίευση από το www.xxsports.gr

1. Που σε βρίσκουμε αυτόν τον καιρό;
Καθημερινά από τις 12 μέχρι τις 4 στη ραδιοφωνική μου εκπομπή στον 89,8 Δρόμος fm! Επίσης, τα τελευταία 7 χρόνια δίνω τη φωνή μου στα τρέιλερ της τηλεόρασης του Star, καθώς και σε πολλά άλλα ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά spots.


2. Ποια είναι τα πιο πρόσφατα σου νέα;
Από τον Οκτώβριο του 2011 έχω ξεκινήσει την παρουσίαση απογευματινών δελτίων ειδήσεων στην τηλεόραση του Star. Τη φετινή σεζόν, με ιδιαίτερη χαρά, μεταδίδω εμπειρία και αγάπη για το ραδιόφωνο στους σπουδαστές της New Media Studies του Σταμάτη Μαλέλη.

3. Τι δεν ξέρουμε για σένα;
Πολλά ευτυχώς…

4. Ποια είναι η μεγαλύτερη σου επιτυχία και ποια η μεγαλύτερη σου αποτυχία;
Αυτόν τον απολογισμό δεν τον έχω κάνει ακόμη…Δε θέλω να τον κάνω ακόμη, γιατί νιώθω πολύ δημιουργική και άρα τα ραντεβού μου και με τις επιτυχίες και με τις αποτυχίες εύχομαι να είναι καθημερινά..



5. Πως περνάς τις ώρες σου στο διαδίκτυο;
Ψάχνοντας σε διάφορα sites για ειδήσεις, νέα και στοιχεία που αγνοώ… Η σχέση μου με τα social media είναι μάλλον κακή!

6. Ποια είναι η σχέση σου με τον αθλητισμό και ποιο είναι το αγαπημένο σου άθλημα;
Ήμουν πάντα της γυμναστικής και του χορού – του κλασσικού μπαλέτου για την ακρίβεια! Κάποια περίοδο στην Αγγλία είχα «κολλήσει» με το squash! Μου αρέσει να παρακολουθώ τένις και βόλεϊ.



7. Τι ομάδα είσαι και ποιον αθλητή θαυμάζεις;
Θα μπορούσα να πω Δόξα Δράμας λόγω καταγωγής και εικόνων που έχω στη μνήμη μου από τον πατέρα μου. Θαυμάζω όλους τους αθλητές που δίνουν ψυχή και σώμα σε αυτό που αγαπούν!

8. Πηγαίνεις συχνά στο γήπεδο;
Δεν έχω πάει ποτέ! Κανένας φίλος, συνάδελφος ή και σύντροφος μου δε με έχει πάρει μαζί του, όσο και αν το ήθελα! Μάλλον πρέπει να οργανωθώ καλύτερα!

9. Που θα ψάξει κάποιος για να σε βρει;
Στον 89,8 Δρόμος fm και στο Star, καθημερινά! Άλλωστε συστεγάζονται, οπότε, όπως καταλαβαίνετε, δε χάνομαι από το κτίριο…

10. Τι εύχεσαι στους επισκέπτες του xxsports.gr ;
Να απολαμβάνουν τη διαδικτυακή τους βόλτα!!!