2 Ιαν 2012

2012. Social Media και ο "εγχώριος" νομοθέτης

Facebook, Twitter και YouTube, το 2011 έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη διάδοση των επαναστατικών μηνυμάτων στην εξέγερση της Αιγύπτου που ανέτρεψε τον μακροπρόθεσμο πρόεδρο Χόσνι Μουμπάρακ και όχι μόνο. Το ίδιο συνέβη και στο Λονδίνο, οι συμμετέχοντες στις ταραχές χρησιμοποιούσαν το BlackBerry Messenger για να καλέσουν σε συγκέντρωση τους υπόλοιπους.


Τα Social Media αποτελούν ένα αδιαπραγμάτευτο παγκόσμιο κοινωνικό εργαλείο. Πέρα από όχημα για "καλέσματα, επαναστάσεις, εξεγέρσεις", το 2011 αναδείχθηκε με το πλέον εμφανή τρόπο, η ανάγκη του κόσμου για άμεση ενημέρωση, για ένα κοινωνικό "timeline". Τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης όλο και πειρσσότερο "συμφεροντολογούν" και για αυτό χάνουν σε αξιοπιστία και κύρος. Οι προσπάθειες των κυβερήσεων να ελέγξουν τα "Social Media" θα ενταθούν το 2012, αφού ο κάθε εγχώριος νομοθέτης φοβάται τη δύναμή τους.

Σε έναν ολοένα και περισσότερο "ειδησεογραφικό" κόσμο, ο κόσμος πρέπει να προσέξει τον νομοθέτη, ο οποίος θα προσπαθήσει να του στερήσει κάποια από τη δύναμη του όπλου που έχει στα χέρια του.