16 Μαρ 2016

Επιστολή παραίτηση Μπάμπης Σαμούτη από την οργάνωση Δράμας του ΣΥΡΙΖΑ

Επιστολή παραίτησης από την οργάνωση Δράμας του ΣΥΡΙΖΑ και από το Περιφερειακό Συμβούλιο ΣΥΡΙΖΑ κατάθεσε  ο Μπάμπης Σαμούτης μιλώντας για μετάλλαξη του κόμματος σε προσωποπαγές και αντιδημοκρατικό.

  
Ολόκληρη η επιστολή που κατατέθηκε στις 12 Μαρτίου έχει ώς εξής:

Προς

- την Οργάνωση Δράμας

- το Περιφερειακό Συμβούλιο ΣΥΡΙΖΑ

Ανατ. Μακεδονίας-Θράκης

Αδυνατώντας να ακολουθήσω πλέον και να συνεργήσω στην μετάλλαξη του ΣΥΡΙΖΑ, σε προσωποπαγές και αντιδημοκρατικό κόμμα, έξω από τις αξίες και τα ιδανικά της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ την οποία υπηρέτησα και υπηρετώ πλέον των 40 χρόνων, έξω από τις συνεδριακές αποφάσεις, σας αποστέλλω αυτή μου την επιστολή παραίτησης από μέλος του κόμματος, καθώς και από μέλους του Περιφερειακού Συμβουλίου ΣΥΡΙΖΑ Ανατ. Μακεδονίας Θράκης, στο οποίο έχω εκλεγεί από τα μέλη της Οργάνωσης.

Είμαι υπερήφανος που συμμετείχα στον κοινό μας αγώνα, για να γίνουν πράξη τα οράματα της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, παρά τις επιμέρους διαφωνίες μου, σε αρκετά ζητήματα, πάλεψα για την ενότητα του χώρου παραμερίζοντας συχνά την προσωπική μου άποψη.

Αδυνατό πολιτικά και συνειδησιακά να ακολουθήσω περαιτέρω τις επιλογές της ηγετικής ομάδας του κόμματος, η οποία μετέτρεψε το κόμμα των μελών, το οποίο συνιδρύσαμε των μελών, σε γραφειοκρατική καρικατούρα της Αριστεράς.

Ο ΣΥΡΙΖΑ από δύναμη ρήξης και ανατροπής της Ριζοσπαστικής Αριστεράς, έχει μετεξεληχθεί σε δύναμη στήριξης και διαχείρισης του συστήματος, με ευθύνη της ηγετικής ομάδας 5 ατόμων υπο τον Τσίπρα , λαμβάνοντας αποφάσεις ενάντια στις καταστατικές αρχές, τις συνεδριακές αποφάσεις και τις προγραμματικές θέσεις του κόμματος.

Αντί για κόμμα της Ριζοσπαστικής Αριστεράς, του πολιτικού διαλόγου και της παραγωγής πολιτικής, ζήσαμε στιγμές αναθέσεως , διαχείρισης οργανωτικών ζητημάτων και αφήσαμε την κοινωνία στον αυτόματο κυβερνητικό πιλότο να συνθλίβει και να σφαγιάζει ελέω μνημονίου τα ασθενή κοινωνικά στρώματα των αυτοαπασχολούμενων, των μικρομεσαίων, των αγροτών,

των συνταξιούχων και να τους οδηγεί στην παραπέρα φτωχοποίηση , εξαθλίωση και περιθωριοποίηση.

Τα όργανα δεν λειτουργούν, τα μέλη δεν συμμετέχουν ούτε κατ΄ελάχιστο στην λήψη αποφάσεων.

Χωρίς απόφαση συνεδρίου , άλλαξε η πολιτική φυσιογνωμία του κόμματος.

Δεν συντρέχει πλέον πολιτικός λόγος να συμπλέω, με αυτόν τον ΣΥΡΙΖΑ, στηρίζοντας μια κυβέρνηση η οποία προσπαθεί να χειραγωγήσει την κοινωνία επί τω χείρον.

Οι λόγοι της ένταξης μου στον ΣΥΡΙΖΑ, το έδαφος κοινής πολιτικής δράσης και στόχευσης έχουν εκλείψει και δεν ικανοποιούνται πλέον, οπότε δεν υπάρχει λόγος παραμονής μου.

Έχει σημειολογική σημασία η παραίτηση μου που γνωστοποιείται προς τα μέλη και την οργάνωση με επιστολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτή την πρωτοτυπία ζήσαμε ως πολιτική επικοινωνία και αυτήν χρησιμοποιώ.

Με αρκετούς από εσάς ευελπιστώ ότι θα ξανασυναντηθούμε πολιτικά και θα παλέψουμε από άλλο μετερίζι για να βρούν εφαρμογή ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ. Μη επιθυμώντας να έχω ένοχη συνείδηση , η οποία κατά Νίτσε παράγει τέρατα, επέλεξα την έξοδο από την κατά τύποις κομματική ζωή.

Παραμένοντας ενεργός στην ΑΡΙΣΤΕΡΑ θα συνεχίσω να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις από άλλο μετερίζι, για να γίνουν πράξη οι αρχές και τα οράματα της, μη συμπράττοντας στο ξεπούλημα των ιδανικών της.

Πιστεύοντας στην ΑΡΙΣΤΕΡΑ της ρήξης και της ανατροπής και όχι στην αριστερά της διαχείρισης, κλείνω αυτήν μου την επιστολή λέγοντας ότι ο χρόνος θα δείξει ποιά πολιτική αντίληψη είναι ορθή και πια θα δικαιωθεί μακροπρόθεσμα.



Μπάμπης Σαμούτης