7 Μαΐ 2012

Δηλώσεις μετά τις εκλογές της 6ης Μαϊου

Η 7η Μαϊου ξημέρωσε ένα διαφορετικό πολιτικό σκηνικό για τη χώρα και για τη Δράμα.

Με τιμά ιδιαίτερα το γεγονός οτι οι συμπατριώτες μου πίστεψαν σε μένα και στον καθαρό αγώνα που όλι μαζί κάναμε. 

Ευχαριστώ όσους με ψήφισαν, αλλά και όσους δεν με ψήφισαν επειδή δεν πρόλαβαν να με γνωρίσουν. 


Επιθυμία μου ήταν να γνωρίσω όλους τους Δραμινούς, να μπω σε όλα τα σπίτια, αλλά, δυστυχώς, το σύντομο της προεκλογικής περιόδου, δε μου το επέτρεψε.

Είμαστε όμως και σήμερα εδώ, και θα είμαστε και αύριο. 

Στη Δράμα ζω και εργάζομαι, και μαζί θα συνεχίσουμε τους αγώνες για ένα καλύτερο αύριο για όλους μας.

Προσωπικά θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που στήριξαν την προσπάθειά μου, την οικογένειά μου, τους οικείους μου, τους φίλους και τους συνεργάτες μου.

Και όλους εσάς!

Με την ευχή, η επιλογή της Δράμας να είναι αποτελεσματική,
συνεχίζουμε τον αγώνα δυναμικά!

Άννα Μαρία Νταϊλάκη