17 Ιαν 2012

«Καλημέρα με Ελληνικό Πρωϊνό» στη Ροδόπη

Επιμένουν οι Ξενοδόχοι της Ροδόπης στο θέμα της βίζας, ότι θα μπορούσε να αποτελέσει το φιλί της ζωής, για την τόνωση της τουριστικής κίνησης, όχι μόνο των ξενοδοχείων, αλλά και όλων των επαγγελμάτων που εμπλέκονται με το τουριστικό αντικείμενο.

«Σε λίγο καιρό θα συμμετάσχουμε στην έκθεση τουρισμού της Τουρκίας στην Κων/πολη και θα φροντίσουμε να έχουμε μια ηχηρή παρουσία, ικανή να έλξει τους Τούρκους τουρίστες, που ξέρουμε ότι θέλουν να επισκεφθούν την περιοχή μας. Θα φροντίσουμε εξ άλλου να προχωρήσουμε και σε συνεργασίες με τους Τούρκους τουριστικούς πράκτορες», τόνισε ο αντιπρόεδρος του συνδέσμου Ξενοδόχων Ροδόπης, Νίκος Γιουφτσιάδης.

Αναφερόμενος δε στην κίνηση των ξενοδοχείων στη Ροδόπη, υπογράμμισε ότι έχει σημειωθεί μεγάλη πτώση. «Δεν έρχονται πια με την ίδια συχνότητα που έρχονταν οι αντιπρόσωποι των εταιριών, ή των εμπορικών καταστημάτων της πόλης. Ακόμα και οι τουρίστες αναψυχής, αυτοί κι αν έχουν μειωθεί. Φαίνεται ότι ήρθε η ώρα, που πρέπει να αλλάξουμε τον προσανατολισμό των αγορών μας».

Καλώς αρχίζουν οι επαγγελματίες και προβληματίζονται με το μέλλον τους. Κάποια στιγμή θα έπρεπε να γίνει και αυτό, μια και είχαμε κάνει...κοιλιά, παρουσιάζοντας το ίδιο προϊόν, δίχως ίχνος βελτίωσης των υπηρεσιών και αναβάθμισής τους, ακριβώς επειδή έχουμε εδώ στην Κομοτηνή...την μόνιμη ασπίδα! Και δεν είναι άλλη από την αγοραστική δύναμη των φοιτητών, που εκτιμάται ότι τώρα πια είναι στις 20.000 φοιτητές!

Ωστόσο, πέρα από τον προβληματισμό, θα πρέπει να περάσουν και στη συνεργασία μεταξύ τους, ένα άλλο από τα μεγάλα διδάγματα της οικονομικής κρίσης! Σε παρά πολλά μέρη της Ελλάδας και τομείς, εκεί που οι άνθρωποι έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους...κάνουν θαύματα, προχωρούν και εξοβελίζουν την κρίση. Η συνεργασία αφορά όχι μόνο τις ομοειδείς επιχειρήσεις, αλλά και διαφορετικές που μπορούν όμως να ενώσουν δυνάμεις, μια και ο στόχος είναι κοινός.

Καιρός θα είναι και τα Ξενοδοχεία της Περιφέρειας (σ.σ. όσα ακόμα δεν το κάνουν) να ενστερνισθούν και να ακολουθήσουν την πολλή πετυχημένη καμπάνια από πέρυσι, που ξεκίνησε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και δεν είναι άλλη από το «Καλημέρα με Ελληνικό Πρωϊνό».

Με αυτό τον τρόπο και δένονται οι Ξενοδόχοι με τους παραγωγούς και καλύτερες τιμές απολαμβάνουν και δεν χάνονται θέσεις εργασίας και η κάθε περιοχή αποκτά γευστική σφραγίδα, κάτι που μετράει πολλούς πόντους για τους τουρίστες του εξωτερικού, μια και η Ελλάδα επιθυμεί να γίνει ένας δυνατός γαστρονομικός τουριστικός προορισμός! Αυτή άλλωστε είναι και η δυναμική της και η πύλη εξόδου από την κρίση!

Γράφτηκε από την  Καρχαρίδου Γεωργία

Πηγή: www.thrakinews.gr