Όπως
αναφέρει αναλυτική η απάντηση: «Η Εγνατία Οδός Α.Ε. προέβη στη σύσταση ομάδων
συμβούλων μηχανικών και εμπειρογνομώνων καθηγητών, που σε συνεργασία με τη
Διεύθυνση Μελετών της εταιρείας εξέτασαν τη σκοπιμότητα υλοποίησης αιτημάτων
νέων κόμβων κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου.
Οι
τεχνικές εκθέσεις της ομάδας συμβούλων μηχανικών και οι γνωμοδοτήσεις της
ομάδας καθηγητών για τις προτάσεις της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας και Θράκης
παρουσιάστηκαν στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας.
Οι
εισηγήσεις των καθηγητών ήταν αρνητικές για το σύνολο των προτάσεων με σχετικώς
θετικές εκτιμήσεις, μόνο για τον κόμβο της ΒΙ.ΠΕ. Κομοτηνής και την είσοδο
Δικέλλων του αυτοκινητόδρομου.
Το
διοικητικό συμβούλιο απεδέχθη την εισήγηση και απεφάνθη υπέρ της κατασκευής
ανισόπεδου κόμβου στη ΒΙ.ΠΕ. Κομοτηνής και της εισόδου στην περιοχή Δικέλλων
του νομού Έβρου.
Θα
πρέπει βέβαια να υπογραμμιστεί ότι η υλοποίηση των ανωτέρω έργων από την
Εγνατία Οδό Α.Ε., έχει ως προϋπόθεση την εξασφάλιση της χρηματοδότησης όλων των
απαιτούμενων δαπανών για μελέτες, κατασκευές και απαλλοτριώσεις από την
Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης και την εκπόνηση όλων των τεχνικών μελετών
με ευθύνη της Εγνατία Οδό Α.Ε..
Αυτονόητο
είναι ότι για την τυχόν υλοποίηση των έργων θα πρέπει να ακολουθηθούν όλες οι
κατά το Νόμο προβλεπόμενες διαδικασίες και κυρίως η έγκριση των περιβαλλοντικών
όρων, όσον αφορά την είσοδο Δικέλλων, καθώς για την περιβαλλοντική αδειοδότηση
του Α/Κ ΒΙ.ΠΕ. Κομοτηνής έχει εγκριθεί οι περιβαλλοντικοί όροι».
Πηγή: Εφημερίδα Χρόνος
http://e-evros.gr
0 ΣΧΟΛΙΑ:
Δημοσίευση σχολίου