
Το
Πρόγραμμα περιλαμβάνει τις παρακάτω
εισηγήσεις:
1.
Η συμβολή της αξιολόγησης - διάγνωσης στην «κατασκευή» αλλά και στην
αντιμετώπιση προβλημάτων μάθησης (Μαρία Τζουριάδου, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής
& Μαθησιακών Δυσκολιών Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης).
2.
Μαθητές με ήπια νοητική ανεπάρκεια στο πλαίσιο της γενικής εκπαίδευσης: Μια
πορεία προς το πουθενά (Γεώργιος Μπάρμπας, Επίκουρος Καθηγητής Ειδικής Αγωγής
Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης).
Σκοπός
της Ημερίδας είναι να βοηθήσει τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς να
κατανοήσουν γιατί δε μαθαίνουν τα παιδιά, εντοπίζοντας όσα
παιδιά έχουν πιθανότητες να συναντήσουν ή συναντούν δυσκολίες στη σχολική μάθηση και επίσης να ενημερώσει γονείς και εκπαιδευτικούς για την
αξιολόγηση των περιστατικών και τις πρακτικές παρέμβασης πάνω στην υποστήριξη
των παιδιών τους μέσα στην τάξη.
0 ΣΧΟΛΙΑ:
Δημοσίευση σχολίου