13 Απρ 2012

Τζίμας Μαργαρίτης : Όχι σε εκλογές εντυπώσεων - Μια συγκέντρωση στις 2 Μαίου

Δεν έκανα ποτέ εκλογές εντυπώσεων και γκλαμουριάς  

Ο Βουλευτής του νομού Δράμας της ΝΔ και π. Υπουργός Μακεδονίας Θράκης κ. Τζίμας Μαργαρίτης, σχετικά με την τακτική που θα ακολουθήσει κατά την προεκλογική περίοδο, έκανε την παρακάτω δήλωση:


<<Την ώρα που το σύνολο σχεδόν των συμπολιτών μας έχει πληγεί από τη βάναυση πολιτική του ΠΑΣΟΚ και ζει στην απόγνωση, επιβάλλεται όλοι οι υποψήφιοι των κομμάτων να κάνουμε ένα προεκλογικό αγώνα μετρημένο, ουσιαστικό και όχι προκλητικό.

Όταν και το ένα ευρώ το έχει ανάγκη ο συμπολίτης μας, εμείς δεν μπορεί να κάνουμε πολυδάπανες προκλητικές προεκλογικές εκστρατείες.

Έχω όμως υποχρέωση και τώρα πριν τις εκλογές να επικοινωνήσω με τους συμπατριώτες μου και να τους μεταφέρω το μήνυμα της ελπίδας που εκφράζει η Νέα Δημοκρατία και ο Αντώνης Σαμαράς.

Γι αυτό οι κινήσεις μου θα περιλαμβάνουν το εξής πλαίσιο.

1.Πρόκειται τις υπόλοιπες 23 μέρες που μένουν μέχρι τις εκλογές να περάσω όλα τα χωριά, τις κωμοπόλεις και την πόλη της Δράμας και να έρθω σε επαφή με τους συμπατριώτες μου, ν ακούσω την αγωνία τους και να σταθώ δίπλα τους, όπως έκανε πάντοτε. Θα περάσω μαζικούς χώρους, σπίτια και χώρους εργασίας.

2.Πρόκειται να κάνω μια προεκλογική συγκέντρωση στις 2 Μαίου στην πόλη της Δράμας.

3.Τα ψηφοδέλτιά μου και το λιτό δισέλιδο φυλλάδιό μου θα το φτάσω μέχρι και το πιο απομακρυσμένο σπίτι του νομού Δράμας

4.Θα εμφανισθώ μέχρι 2 φορές όπως ορίζει ο νόμος, στα ΜΜΕ, εφόσον με καλέσουν, ενώ η δραστηριότητά μου θα υπάρχει στον τύπο και τα ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας.

5.Πλήρης δραστηριότητά μου εμφανίζεται στις εξής ηλεκτρονικές μου σελίδες www.tzimasm.gr  και στο facebook στις σελίδες : go tzimas drama, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, και Margaritis Tzimas. Επίσης στο BLOG μου με διεύθυνση : KORILOBOS.BLOGSPOT.COM. 

6.Στο πολιτικό μου γραφείο,οι πρόθυμοι συνεργάτες μου είναι έτοιμοι να εξυπηρετήσουν τους αγαπητούς συμπατριώτες μου

Γνωρίζω τα προβλήματα του νομού μας.

Πολλά τα αντιμετώπισα με επιτυχία όταν μου δόθηκε η ευκαιρία.

Δεν ανακαλύπτω τώρα τη Δράμα ,τα χωριά της και τους φορείς της.

Δεν έκανα ποτέ εκλογές εντυπώσεων και γκλαμουριάς.

Στην προεκλογική περίοδο πρέπει να πρυτανεύσει η νηφαλιότητα , ο ουσιαστικός πολιτικός λόγος και η ρεαλιστική κυβερνητική πρόταση.

Αυτή την πρόταση που εγώ πιστεύω την εκφράζει η Νέα Δημοκρατία ,είμαι αποφασισμένος να φτάσω σε όλους τους συμπατριώτες μου.

Οι συμπολίτες μου ,δεν θα αποφασίσουν με βομβαρδισμό πολιτικών μηνυμάτων στα κινητά τους τηλέφωνα,αλλά πρέπει να αποφασίσουν συγκρίνοντας πολιτικές προτάσεις,κόμματα και πρόσωπα.

Δεν είμαστε όλοι ίδιοι.>>