31 Οκτ 2011

Δράμα: Tέλος στην ξενομανία, προτιμούμε ελληνικά προϊόντα

Το καλάθι της Ελληνίδας νοικοκυράς γεμίζει πια με περισσότερα ελληνικά προϊόντα, οι καταναλωτές αγοράζουν από ελληνικές επιχειρήσεις αποφεύγοντας συστηματικά να ξοδεύουν χρήματα σε καταστήματα πολυεθνικών εταιριών. Στοιχεία ερευνών αποδεικνύουν με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο ότι ο Έλληνας καταναλωτής έκανε στροφή 180 μοιρών και αγοράζει αφού πρώτα τσεκάρει ετικέτες για την χώρα προέλευσης του είδους. 

Η συνήθεια αυτή ισχυροποιήθηκε κατά την διάρκεια της κρίσης. Παρά τα οικονομικά προβλήματα οι πολίτες πληρώνουν και το κάτι παραπάνω αρκεί το προϊόν να παράγεται στη χώρα μας. Μηνύματα όπως "κάθε Ελληνικό προϊόν που αγοράζεις προστατεύει μια θέση εργασίας" έχουν περάσει στη συνείδηση του καταναλωτή. Δεν πρόκειται για μόδα αλλά για στάση ζωής που όπως υποστηρίζουν και οι οικονομικοί αναλυτές θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό το μέλλον των ελληνικών επιχειρήσεων. Το ίδιο συμβαίνει και στη Δράμα. 

Οι πολίτες στρέφονται σε Δραμινά καταστήματα γυρίζοντας την πλάτη τους σε επιχειρήσεις ξένων συμφερόντων που το μόνο που κάνουν είναι να "φυγαδεύουν" τις εισπράξεις τους προς άγνωστη κατεύθυνση. Οι καταναλωτές συμπεριφέρονται πιο ώριμα από ποτέ λαμβάνοντας σοβαρά υπόψιν τους πως η αλυσίδα αυτή πρέπει να δυναμώσει για το συμφέρον όλων μας. 

Χαρούλα Παπατάσιου

Πηγή:dramanet.tv