ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΝΕΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ΔΡΑΜΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ.: 37773
ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ 117.751,20 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ)
ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ 117.751,20 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ)
Στη Δράμα σήμερα 12 Ιουλίου ημέρα Τρίτη και ώρα 09.00, τα παρακάτω συμβαλλόμενα μέρη: αφενός μεν ο ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ που εκπροσωπείται νόμιμα από τον Δήμαρχο Κυριάκο Χαρακίδη και αφ' ετέρου η Πάντσιου Ελισάβετ του Γεωργίου,
κάτοικος Δράμας, οδός Πατριάρχου Διονυσίου 27, 66100 Δράμα, συνομολόγησαν τη σύμβαση αυτή και συμφώνησαν τους όρους που αναγράφονται στη συνέχεια, μετά την έγκριση της σύναψης σύμβασης για την αναφερόμενη εργασία ύμφωνα με την 71/2011 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής και την 7670/24-6-2011 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας - Θράκης περί ελέγχου της νομιμότητάς της.
Στη συνέχεια ο πρώτος από τους συμβαλλομένους θα ονομάζεται ΔΗΜΟΣ και η δεύτερη ΑΝΑΔΟΧΟΣ.
ΑΡΘΡΟ 1ο - ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
Με τη σύμβαση αυτή ο ΔΗΜΟΣ αναθέτει και ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ αναλαμβάνει την υποχρέωση να προβεί στην εκτέλεση εργασιών καθαριότητας από 15/7/2011 και μέχρι 31-12-2012 του κτιρίου του νέου δημαρχείου Δράμας που βρίσκεται στη Δράμα επί των οδών Βερμίου 2 και 1ης Ιουλίου (ημιυπόγειο, υπόγειο, ισόγειο, 1ος, 2ος, και 3ος όροφος), όπως αναλυτικά περιγράφεται στα παραρτήματα που
συνοδεύουν τη σύμβαση και σύμφωνα με τις οδηγίες και υποδείξεις της Υπηρεσίας.
ΑΡΘΡΟ 2ο - ΤΕΥΧΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
Τη σύμβαση αποτελούν τα παρακάτω τεύχη που υπογεγραμμένα από τα συμβαλλόμενα μέρη
αποτελούν ένα ενιαίο σύνολο:
1. Το συμφωνητικό αυτό
2. Η διακήρυξη δημοπρασίας
3. Η οικονομική προσφορά του αναδόχου
4. Η Γενική, Ειδική Συγγραφή Υποχρεώσεων
5. Παράρτημα Α (συνοπτικά στοιχεία εργασιών)
6. Παράρτημα Δ (τεχνική περιγραφή του εξοπλισμού των υλικών καθαρισμού και απολύμανσης
και των τεχνικών στοιχείων της διαδικασίας καθαρισμού)
7. Παράρτημα Ε (τεχνική περιγραφή εργασιών καθαριότητας)
Όπως τα παραπάνω αναφέρονται στα τεύχη δημοπράτησης και εξειδικεύονται στην προσφορά του αναδόχου.
Η σειρά με την οποία αναγράφονται τα ανωτέρω τεύχη καθορίζει και τη σειρά ισχύος των διατάξεών τους σε περίπτωση ασυμφωνίας μεταξύ τους.
ΑΡΘΡΟ 3ο - ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΤΙΜΗΜΑ - ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΝΑΔΟΧΟΥ (5.2, 5.3 διακήρυξης)
1. Το συμβατικό τίμημα της εργασίας ανέρχεται μηνιαίως σε έξι χιλιάδες επτακόσια είκοσι οκτώ ευρώ και εξήντα τέσσερα λεπτά (6.728.64 €) χωρίς ΦΠΑ και σε οκτώ χιλιάδες διακόσια εβδομήντα έξι ευρώ και είκοσι δύο λεπτά (8.276,22) με ΦΠΑ (23%).
2. Η πληρωμή του αναδόχου θα γίνεται κάθε δύο μήνες με την ποιοτική και ποσοτική παραλαβή του έργου από την αρμόδια επιτροπή παραλαβής. Η καταβολή θα γίνει με την προσκόμιση των νομίμων παραστατικών που προβλέπονται από τις διατάξεις καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που τυχόν ζητηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο για την πληρωμή του Αναδόχου, μετά την αφαίρεση των νόμιμων κρατήσεων. Συγκεκριμένα θα γίνεται παρακράτηση φόρου εισοδήματος 8% σύμφωνα με το άρθρο 24 του Ν.2198/94 και θα χορηγείται αντίστοιχη βεβαίωση. Επίσης παρακρατείται 1,5% επί της συμβατικής δαπάνης υπέρ ΤΕΑΔΚΥ και 0,5% ομοίως υπέρ ΤΠΔΚΥ.
3. Η αξιολόγηση της ποσότητας-ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών του αναδόχου θα γίνεται καθημερινά από μέλος της αρμόδιας Επιτροπής η οποία συγκροτήθηκε αρμοδίως. Σε περίπτωση που η Επιτροπή διαπιστώσει ότι ο ανάδοχος δεν τηρεί τις συμβατικές του υποχρεώσεις, αρνείται να υπογράψει την παραλαβή των εργασιών, συντάσσει Πρακτικό μη παραλαβής των εργασιών που τυχόν δεν πραγματοποιήθηκαν (αναλυτική περιγραφή του αντικειμένου που δεν εκτελέστηκε) και παραπέμπει το θέμα στην αναθέτουσα αρχή (καθώς και την πρότασή της για πιθανές κυρώσεις προς τον ανάδοχο).
Η αναθέτουσα αρχή αποφασίζει κατά πρώτον είτε να κάνει έντονη υπόδειξη στον ανάδοχο να τηρεί τις συμβατικές του υποχρεώσεις ή οτιδήποτε άλλο κρίνει σε πλαίσια των αρμοδιοτήτων της. Σε περίπτωση που ο ανάδοχος συνεχίζει να μην τηρεί τις συμβατικές του υποχρεώσεις η αναθέτουσα αρχή διατηρεί το δικαίωμα μονομερούς καταγγελίας της σύμβασης καθαριότητας του κτιρίου του οποίου την καθαριότητα ανέλαβε ο ανάδοχος και δεν τηρεί τις συμβατικές του υποχρεώσεις καθώς και κατάπτωσης της εγγυητικής επιστολής του.
Αντισυμβατική ενδεικτικά λογίζεται η συμπεριφορά του αναδόχου εφόσον: α) Δεν χρησιμοποιεί το αναγκαίο προσωπικό β) Το προσωπικό του δεν ανταποκρίνεται στις προϋποθέσεις που η αναθέτουσα αρχή θέτει με την σύμβαση και, γ) Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του κρίνεται απαράδεκτη, ελλιπής, κλπ.
ΑΡΘΡΟ 4ο - ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ - ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΡΗΤΡΕΣ - ΕΚΠΤΩΣΗ
1. Ως έναρξη των εργασιών καθορίζεται η 15/7/2011, ενώ η 31η Δεκεμβρίου 2012 ορίζεται ως ημερομηνία λήξης της και ολοκλήρωσης όλων των με την παρούσα σύμβαση ανατιθεμένων εργασιών.
2. Η Παροχή Υπηρεσιών Καθαριότητας θα γίνεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρούσα σύμβαση και τις επί μέρους εντολές οδηγίες της αρμόδιας επιτροπής.
3. Η αναθέτουσα αρχή έχει το δικαίωμα να κηρύξει έκπτωτο τον ανάδοχο, χωρίς να καταβάλει οποιαδήποτε αποζημίωση, αν αυτός δεν εκπληρώνει ή εκπληρώνει πλημμελώς τις συμβατικές τους υποχρεώσεις ή παραβιάζει ουσιώδη όρο της σύμβασης, μετά από πρόταση της Επιτροπής παραλαβής και απόφαση της αναθέτουσας αρχής. Ακόμη, σε περίπτωση πλημμελούς εκτέλεσης του έργου, η αναθέτουσα αρχή διατηρεί το δικαίωμα μη καταβολής μέρους ή όλης της αποζημίωσης που αφορά στο συγκεκριμένο έργο.
Συγκεκριμένα, για την αποκατάσταση της ζημιάς ή βλάβης, που θα προκληθεί από την πλημμελή εκτέλεση του έργου καθαριότητας, θα επιβάλλεται στον ανάδοχο, από την αναθέτουσα αρχή, αντίστοιχου ποσού ποινική ρήτρα, ανάλογα με το είδος και το μέγεθος των παραλείψεων του, παρακρατούμενη από τη μηνιαία αμοιβή του. Σε περίπτωση υποτροπής η πιο πάνω ρήτρα θα διπλασιάζεται, διατηρούμενου του δικαιώματος καταγγελίας της σύμβασης και κήρυξης του αναδόχου εκπτώτου.
Αν ο ανάδοχος διακόψει (χωρίς τη συναίνεση της αναθέτουσας αρχής) το έργο, πριν την ημερομηνία λήξεως του χρόνου σύμβασης, υποχρεούται στην καταβολή ποινικής ρήτρας ημερησίως για κάθε ημέρα διακοπής και μέχρι την ημερομηνία λήξεως της σύμβασης, ίσης με το 1/30 της μηνιαίας αμοιβής του. Στην ανωτέρω περίπτωση η αναθέτουσα αρχή δικαιούται να κηρύξει έκπτωτο τον ανάδοχο, να προβεί σε απευθείας ανάθεση (με ελεύθερη τιμή) των σχετικών εργασιών σε τρίτο και να αξιώσει, από τον έκπτωτο ανάδοχο, την τυχόν προκύπτουσα διαφορά τιμής, παράλληλα με την αξίωση για κατάπτωση της εγγύησης καλής εκτέλεσης υπέρ αυτού.
ΑΡΘΡΟ 5ο - ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ - ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΑΔΟΧΟΥ
1. Καθ΄ όλη τη διάρκεια εκτέλεσης της προμήθειας, ο Ανάδοχος θα πρέπει να συνεργάζεται στενά με την αναθέτουσα αρχή, υποχρεούται δε να λαμβάνει υπόψη του οποιεσδήποτε παρατηρήσεις της σχετικά με την εκτέλεση του έργου.
2. Ο Ανάδοχος θα είναι πλήρως και αποκλειστικά μόνος υπεύθυνος για την τήρηση της ισχύουσας νομοθεσίας ως προς το απασχολούμενο από αυτόν προσωπικό για την εκτέλεση των υποχρεώσεων της σύμβασης. Σε περίπτωση οποιασδήποτε παράβασης ή ζημίας που προκληθεί σε τρίτους υποχρεούται μόνος αυτός προς αποκατάστασή της.
3. Σε περίπτωση ανωτέρας βίας, η απόδειξη αυτής βαρύνει εξ ολοκλήρου τον Ανάδοχο, ο οποίος υποχρεούται μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες μέρες από τότε που συνέβησαν τα περιστατικά που συνιστούν την ανωτέρα βία να τα αναφέρει εγγράφως και να προσκομίσει στην υπηρεσία τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία.
4. Ο αριθμός των εργαζομένων που θα απασχολεί ο ανάδοχος θα είναι ένας (1) εργάτης καθαριότητας 8ωρης απασχόλησης, τρεις (3) εργάτες 3ωρης απασχόλησης και τρεις (3) εργάτες 2ωρης απασχόλησης. Οι ημέρες εργασίας των υπαλλήλων θα είναι πέντε (5) την εβδομάδα (Δευτέρα έως Παρασκευή) και τα ωράριά τους ορίζονται ως εξής:
- Ο εργάτης 8ωρης απασχόλησης από 07.00 μέχρι 15.00
- Οι εργάτες 3ωρης και 2ωρης απασχόλησης κατόπιν συνεννόησης με τον Δήμο Δράμας
5. Η συλλογική σύμβαση εργασίας στην οποία υπάγονται οι εργαζόμενοι είναι: ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΑ για τους όρους αμοιβής και εργασίας των εργαζομένων στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών όλης της χώρας – Δ.Α.: 51/2010.
6. Το ύψος του προϋπολογισμένου ποσού που αφορά τις πάσης φύσεως νόμιμες αποδοχές των εργαζομένων ανέρχεται στο ποσό των 3.890,74 € μηνιαίως.
7. Το ύψος των ασφαλιστικών εισφορών με βάση τα προϋπολογισμένα ποσά ανέρχεται σε 1.119,00 € μηνιαίως.
8. Τα τετραγωνικά μέτρα καθαρισμού ανά άτομο είναι 5.900 τ.μ. συνολικά / 24ωρες ημερησίως
(8ωρες + 8Χ2=16 σύνολο εργατοωρών 24 ώρες) = 245,83 τ.μ. την ώρα, ήτοι:
- 8ώρες Χ 245,83 = 1.966,64 τ.μ. για τον εργάτη 8ωρης απασχόλησης
- 3 ώρες Χ 245,83 = 737,49 τ.μ. για κάθε εργάτη 3ωρης απασχόλησης
- 2 ώρες Χ 245,83 = 491,66 τ.μ. για κάθε εργάτη 2ωρης απασχόλησης
9. Ο ανάδοχος είναι υπεύθυνος για την εφαρμογή των διατάξεων της εργατικής και ασφαλιστικής νομοθεσίας και της νομοθεσίας περί υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων και πρόληψης του επαγγελματικού κινδύνου.
10. Απαγορεύεται η εκχώρηση από τον Ανάδοχο της Παροχής Υπηρεσίας σε οποιονδήποτε τρίτο, των υποχρεώσεων και δικαιωμάτων που απορρέουν από τη σύμβαση που θα συναφθεί μεταξύ αυτού και της Αναθέτουσας Αρχής.
11. Ο Ανάδοχος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος, ως τεχνικός υπεύθυνος, για κάθε ζημία ή βλάβη που θα προκληθεί από εργατικό ή μη ατύχημα στο προσωπικό που απασχολεί για την υλοποίηση του συμβατικού έργου.
12. Καθ’ όλη τη διάρκεια της Σύμβασης αλλά και μετά την λήξη ή λύση αυτής, ο Ανάδοχος θα αναλάβει την υποχρέωση να τηρήσει εμπιστευτικές και να μη γνωστοποιήσει σε οποιοδήποτε τρίτο, οποιαδήποτε έγγραφα ή πληροφορίες που θα περιέλθουν σε γνώση του κατά την εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων του. Επίσης θα αναλάβει την υποχρέωση να μην γνωστοποιήσει οποιοδήποτε έγγραφο ή πληροφορία που σχετίζεται με το έργο που θα εκτελέσει χωρίς την προηγούμενη έγγραφη έγκριση της Αναθέτουσας Αρχής.
ΑΡΘΡΟ 6ο - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΚΑΛΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ
1. Ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ κατέθεσε στο ΔΗΜΟ εγγύηση για την καλή εκτέλεση του έργου, που παρέχεται με την αριθμ. 5986/1001/006770/11-7-2011 εγγυητική επιστολή της Συνεταιριστικής Τράπεζας Δράμας ποσού 11.775,12 ευρώ, που αντιστοιχεί στο 10% του συνολικού συμβατικού τιμήματος, χωρίς τον ΦΠΑ .
2. Η εγγύηση που προβλέπεται στην προηγούμενη παράγραφο καλύπτει στο σύνολό της χωρίς καμία διάκριση την πιστή εφαρμογή από μέρους του ΑΝΑΔΟΧΟΥ όλων των όρων της Σύμβασης και κάθε απαίτηση του ΔΗΜΟΥ κατά του ΑΝΑΔΟΧΟΥ που προκύπτει από την εκτέλεση της σύμβασης αυτής.
3. Η εγγύηση καλής εκτελέσεως της συμβάσεως επιστρέφεται εις τον ανάδοχο της προμήθειας μετά την οριστική βεβαίωση καλής εκτέλεσης του συνόλου των εργασιών και ύστερα από την εκκαθάριση των τυχόν απαιτήσεων από τους δύο συμβαλλόμενους
ΑΡΘΡΟ 7ο - ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΟΥ ΑΝΑΔΟΧΟΥ
Ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ επιβαρύνεται με τις νόμιμες κρατήσεις και τις δαπάνες δημοσίευσης της διακήρυξης. Ο Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ) επί του οικονομικού αντικειμένου της σύμβασης, θα καταβάλλεται από τον Δήμο στον Ανάδοχο πέρα από το συμβατικό τίμημα.
ΑΡΘΡΟ 8ο - ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ - ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Η παρούσα σύμβαση αυτή διέπεται από:
- Τις διατάξεις του Ν.3463/06 «Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων»
- Τις διατάξεις του Π.Δ. 60/2007 (Φ.Ε.Κ 64/Α/2007) «Προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας στις διατάξεις της οδηγίας 2004/18/ΕΚ περί συντονισμού των διαδικασιών σύναψης συμβάσεων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών».
- Τις διατάξεις του Ν. 2286/95 (ΦΕΚ 19/Α/95) «Περί προμηθειών του Δημοσίου τομέα & ρυθμίσεις συναφών θεμάτων»
- Τις διατάξεις της ΥΑ 11389/8-3-93 (Φ.Ε.Κ 185/Β/1993) «Ενιαίος Κανονισμός Προμηθειών Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης - ΕΚΠΟΤΑ».
Ο Ανάδοχος της προμήθειας και η Αναθέτουσα Αρχή θα προσπαθούν να ρυθμίζουν φιλικά κάθε διαφορά, που τυχόν θα προκύψει στις μεταξύ τους σχέσεις κατά την διάρκεια της ισχύος της σύμβασης.
Επί διαφωνίας, κάθε διαφορά θα λύεται από τα ελληνικά δικαστήρια και συγκεκριμένα τα δικαστήρια της Δράμας.
1 ΣΧΟΛΙΑ:
einai polla ta lefta????
Δημοσίευση σχολίου