18 Ιουν 2012

Ιεροκλής Σαββίδης: «ήξερα ότι δεν θα μας ωφελήσει σε τίποτε αυτή η συνεργασία»


Ο υποψήφιος βουλευτής Δράμας με τον συνδυασμό του κόμματος Δημιουργία Ξανά, Ιεροκλής Σαββίδης δήλωσε τα εξής:

«Επειδή γνωρίζω όλους σχεδόν τους ψηφοφόρους μας στο Νομό μου με το μικρό τους όνομα, μπορώ να πω με απόλυτη βεβαιότητα, ότι η συνεργασία με το Μάνο είναι ζήτημα αν πρόσθεσε 100 ψήφους στις 1200 περίπου που συγκεντρώσαμε συνολικά.


Και εγώ σαν όλους αυτούς τους όψιμους γιαλαντζί προφήτες, το ήξερα ότι δεν θα μας ωφελήσει σε τίποτε αυτή η συνεργασία. Παρ' όλα αυτά, στρώθηκα στη δουλειά με περισσότερο πείσμα, για να έχω το δικαίωμα να πω τη γνώμη μου αλλά και την απαίτηση να με πάρουν κάποιοι στα σοβαρά.

Το 1,84% που συγκεντρώσαμε αυτή τη φορά στη Δράμα, είναι αποτέλεσμα προσωπικής σκληρής και μοναχικής δουλειάς. Γι' αυτό και οι δηλώσεις του τύπου "σας τα 'λεγα εγώ", "δε με ακούσατε" κλπ μου προκαλούν αηδία.

Άνθρωποι που δεν έφεραν ούτε μία ψήφο, αλλά αντίθετα έφαγαν τα λυσσιακά τους για να διώξουν κόσμο, άνθρωποι που δεν αφιέρωσαν ούτε μία ώρα από τη ζωή τους στην κοινή μας προσπάθεια, που δεν έβαλαν ούτε τόσο δα το χέρι στην τσέπη για να ενισχύσουν έστω οικονομικά το Κόμμα, διεκδικούν για τον εαυτό τους το ρόλο του opinion leader.

Μωρέ δεν πάτε στο διάολο λέω εγώ;

Δε θέλουμε της κάθε καρυδιάς το καρύδι για να συνεχίσουμε.
Λίγους και ψυχωμένους χρειαζόμαστε.»

Δηλώσεις από facebook