8 Μαΐ 2012

Θα τηρήσω πλήρως το λόγο μου και για την υλοποίηση ενός τοπικού αναπτυξιακού προγράμματος

Ευχαριστώ τους πολίτες της εκλογικής μας περιφέρειας και κυρίως τις νέες και τους νέους μας για την προτίμησή τους στο πρόσωπό μου. 

Όπως πολλές φορές έχω υποσχεθεί θα τηρήσω πλήρως το λόγο μου και για την υλοποίηση ενός τοπικού αναπτυξιακού προγράμματος, αλλά και για την αποδέσμευση της χώρας από το αντιαναπτυξιακό- αντικοινωνικό και αντεθνικό μνημόνιο των δανειστών.


Πιστεύω ότι η πληγωμένη και ακρωτηριασμένη Ν.Δ. θ’ αποκαταστήσει την αρτιότητά της που το αποικιοκρατικό της αποστέρησε.

Τώρα νιώθω ότι θα είμαι καθημερινώς κοντά σας με νέα όρεξη, νέα διάθεση προσφοράς, νέο δυναμισμό.

Υπεράνω όλων είναι η επανένωση της κοινωνίας μας και η άμεση παροχή ελπίδας και βεβαιότητας στη νέα γενιά.

Και πάλι σας ευχαριστώ από βάθος καρδίας για την προτίμηση στην ταπεινότητά μου.

Με εκτίμηση
Δημήτρης Κυριαζίδης