4 Απρ 2012

ΕΦΕΤ : Λειτουργία της γραμμής 11717

Στοχεύοντας στη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, ο ΕΦΕΤ προχώρησε στη λειτουργία της γραμμής 11717, η οποία λειτουργεί παράλληλα με το νέο κέντρο λήψης αναφορών.


 Η λειτουργία του κέντρου ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2011 και η μέχρι τώρα πορεία του δείχνει ότι αποτελεί ακόμα ένα ισχυρό εργαλείο στη διάθεση των καταναλωτών. 

Το κέντρο λήψης αναφορών στεγάζεται στην Κεντρική Υπηρεσία του ΕΦΕΤ και δέχεται αναφορές ηλεκτρονικά (μέσω της ηλεκτρονικής πύλης του φορέα www.efet.gr), αυτοπροσώπως (στα γραφεία του φορέα) και μέσω του νέου πανελλήνιου πενταψήφιου αριθμού κλήσης του ΕΦΕΤ 11717. 

Η χρέωση για την  κλήση προς τον πενταψήφιο αριθμό κοστίζει μία αστική μονάδα ανεξάρτητα από την περιοχή του καλούντος.