10 Φεβ 2012

Θωμάς Μαργαρίτης : Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται

ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΙΑ - ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΣΕ ΛΑΪΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ

Στο Δημοτικό Συμβούλιο  της 8ης Φεβρουαρίου 2012, παρουσιάστηκε η έκθεση των Ορκωτών Λογιστών για τη ΔΕΝΑΔ και τη ΔΕΚΠΟΤΑ.

Οι αναφορές στην έκθεση κατερρίφθησαν μία προς μία από τους αντιπροέδρους των Επιχειρήσεων και διαφάνηκε ότι η έκθεση ήταν ελλιπέστατη και διάτρητη.

Αποδείχθηκε περίτρανα ότι δεν έλλειπε ούτε ένα ευρώ και ότι οι παρατηρήσεις αφορούσαν  λογιστικές και  διαδικαστικές παραλείψεις, που καμία ζημία δεν επέφεραν στις επιχειρήσεις.

Όλα όσα άφησαν να διαρρεύσουν τις προηγούμενες ημέρες  ότι «θα πάμε φυλακή» με στόχο  τον επηρεασμό της κοινής γνώμης, έπεσαν στο κενό.

Ο κ. Χαρακίδης και η παρέα του έστησαν χθες  ένα λαϊκό δικαστήριο  με στόχο τη σπίλωση των πολιτικών τους αντιπάλων

Δυστυχώς γι’ αυτούς  ο στόχος τους δεν επιτεύχθηκε.  Φάνηκε μόνο η κακότητα τους και ο  ρεβανσισμός τους .

Εγώ ως πρώην Δήμαρχος της πόλης, θεωρώ ότι όλες οι αποφάσεις που ληφθήκαν είχαν  ως γνώμονα το συμφέρον της πόλης και των πολιτών.

Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα. 

Έχω συνηθίσει σε μηνύσεις, συκοφαντίες, λασπολογίες και ψέματα, όλα τα χρόνια που ασχολούμαι με την Τοπική Αυτοδιοίκηση  και ειδικότερα το τελευταίο χρόνο μετά την απόφαση μου να πολιτευτώ στην κεντρική πολιτική σκηνή.

Αγωνίστηκα με όλες μου τις δυνάμεις για το καλό των Δραμινών πολιτών αδιαφορώντας για το προσωπικό ή πολιτικό κόστος και έτσι σκοπεύω να συνεχίσω να κάνω και στο μέλλον.

Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. 

Με εκτίμηση
Θωμάς Μαργαρίτης