12 Ιαν 2015

ΘΩΜΑΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ: Αναστέλλω προσωρινά την πολιτική μου δράση, χωρίς να αποχωρώ από την πολιτική

Απαντώντας στους πολυπληθείς φίλους μου που αναρωτιούνται  γιατί δεν κατέρχομαι ως υποψήφιος στις προσεχείς βουλευτικές εκλογές, τονίζοντας ότι είναι ευνοϊκές οι συνθήκες για την εκλογή μου, γνωστοποιώ ότι απεφάσισα στην παρούσα φάση, για επαγγελματικούς και οικογενειακούς λόγους, να αναστείλω προσωρινά την πολιτική μου δράση, όπως είχα ανακοινώσει και σε τηλεοπτική μου συνέντευξη εδώ και αρκετούς μήνες.


Την επιθυμία μου αυτή σεβάστηκε  τόσο η επιτροπή επιλογής υποψηφίων της Ν.Δ., όσο και ο αρχηγός της Ν.Δ. Αντώνης Σαμαράς παρά την επιθυμία τους να συμπεριληφθώ στο ψηφοδέλτιο της Δράμας.

Είναι αυτονόητο ότι παραμένω ενεργός πολίτης και απαλλαγμένος από τα «δεσμά» της σταυροδοσίας, θα συνεισφέρω με την γνώση και την εμπειρία μου στην επίτευξη των στόχων και επιδιώξεων του Δραμηνού λαού, τον οποίο πιστά, κατά την γνώμη μου, υπηρέτησα από την θέση του Δημάρχου Δράμας τα τελευταία χρόνια.

Διαβεβαιώ τους αγαπητούς μου φίλους Δραμηνούς, ότι θα δώσουμε μαζί αγώνες στο μέλλον, αφού προσωρινά αναστέλλω την πολιτική μου δράση και δεν αποχωρώ από την ενεργό πολιτική.

Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους και ελπίζω να εκλεγούν οι άριστοι ώστε να έχουμε την καλύτερη κοινοβουλευτική εκπροσώπηση, για το καλό του νομού μας που  έμεινε δυστυχώς πολλά χρόνια πίσω.

Με σεβασμό προς όλους τους Δραμηνούς πολίτες
Θωμάς Μαργαρίτης, Δικηγόρος,

τ. Δήμαρχος Δράμας