10 Μαΐ 2014

ΚΑΟΔ : Τζούλιαν Βον - “Δεν θα σας ξεχάσω ποτέ”

Ο Τζούλιαν Βον αποτελεί παρελθόν από τον ΚΑΟΔ, έχοντας ολοκληρώσει τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις μετά τον πέρας των πλέι οφ και την δεύτερη ήττα από τον Πανιώνιο, στη Δράμα αναμένοντας τον επόμενο σταθμό της καριέρας του που δεν έχει γίνει γνωστός ακόμα.


Ο 26χρονος Αμερικανός σέντερ,o οποίος  μέτρησε 9.2 πόντους και  5.4 ριμπάουντ μέσο όρο ανά 20 λεπτά συμμετοχής, συνέταξε ένα συγκινητικό αποχαιρετιστήριο κείμενο απευθυνόμενο σε συμπαίκτες και προπονητές αλλά και στο δραμινό κόσμο τονίζοντας πως έκανε φίλους από διαφορετικές χώρες ενώ ξεχώρισε το ελληνικό φαγητό και την.. .γνωστότερη ελληνική λέξη ως τα αξιοσημείωτα της χρονιάς.

Αναλυτικά το κείμενο:

“Θέλω να ευχαριστήσω όλους στη Δράμα, που πέρασα φέτος τη χρονιά. Ειλικρινά μπορώ να πω πως ήταν η καλύτερη χρονιά της ζωής μου. Ήμουν μέρος μιας ομάδας με παιδιά από 4 διαφορετικές χώρες/κουλτούρες/υπόβαθρα που ενωθήκαμε όλοι μαζί και αυτά που πετύχαμε ήταν καταπληκτικά.

Το να είμαι μέρος της καλύτερης ομάδας που είχε ο ΚΑΟΔ στην ιστορία του θα είναι πάντα μια λαμπρή ανάμνηση στην καριέρα μου. Αυτή είναι η πρώτη ομάδα στη ζωή μου που όλα πήγαν τέλεια, χωρίς κλίκες, χωρίς ατζέντες, τίποτα…

Στους συμπαίκτες μου θέλω να πω ότι είστε αδέρφια μου για όλη μου τη ζωή. Ξέρω ότι θα έχω πλέον φίλους για μια ζωή από τη Σερβία, τη Βοσνία και την Ελλάδα. Προπονηθήκαμε μαζι, νικήσαμε μαζί, μεθύσαμε μαζί (χαχα), περάσαμε μια εξαιρετική χρονιά.

Στους προπονητές μου θέλω να πω “ευχαριστώ” για όλες τις συμβουλές και τα μαθήματα που με αυτά με βοηθήσατε να βελτιωθώ σαν παίκτης αυτή τη χρονιά. Αναμφισβήτητα είμαι πλέον ένας άλλος παίκτης από τον Σεπτέμβριο ως τώρα.

Στους φιλάθλους της Δράμας, θέλω να πω πως είστε μια εξαιρετική παρέα από φιλάθλους. Έκανα ΠΟΛΛΟΥΣ φίλους έξω από το γήπεδο, και μερικές από τις στιγμές που ζήσαμε μαζί δε θα ξεχαστούν ποτέ.

Μαθαίνοντας τα τοπικά έθιμα και συνήθειες, τρώγοντας πάρα πολύ… γύρο και σουβλάκι και μαθαίνοντας τη γλώσσα ήταν τα αξιοσημείωτα της χρονιάς!


Η μόνη μου στεναχώρια είναι πως δε θα μπορώ πλέον να πω ανά 30 δευτερόλεπτα τη λέξη “μαλ***”!!! Οι καλύτερες ευχές μου συνοδεύουν τον ΚΑΟΔ και στην πόλη για το μέλλον, δε θα σας ξεχάσω ποτέ, παιδιά!”.