Τις
επιπτώσεις της ύφεσης και της μείωσης της κατανάλωσης αντιμετωπίζουν και τα
σούπερ μάρκετ, με το 2010 σύμφωνα με στοιχεία της ICAP να είναι η πρώτη χρονιά τα τελευταία 20 έτη όπου
καταγράφηκε μείωση κατά 1,4% στην αξία της συνολικής αγοράς.
Η
συγκεκριμένη τάση συνεχίστηκε και το 2011 με εντονότερο ρυθμό, καταδεικνύοντας
ότι ούτε τα σούπερ μάρκετ και η αγορά των τροφίμων είναι εν τέλει άτρωτες.
Σύμφωνα
με τις εκτιμήσεις, η αξία των συνολικών πωλήσεων του κλάδου των σούπερ μάρκετ
και cash & carry
παρουσίασε περαιτέρω μείωση κατά 2%-3% το 2011.
Οι
αλυσίδες εστιάζουν πλέον τη στρατηγική τους στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας,
τις προσφορές και άλλες παροχές προς τους πελάτες τους, ενώ η παρουσία των discounters και ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων του
κλάδου έχουν αναγάγει την τιμολογιακή πολιτική σε ένα σημαντικό παράγοντα
διαφοροποίησης, καθώς και διατήρησης και προσέλκυσης μέρους του καταναλωτικού
κοινού.
Πηγή: Ελεύθερος Τύπος
0 ΣΧΟΛΙΑ:
Δημοσίευση σχολίου