9 Μαΐ 2012

Με υπερηφάνεια συνεχίζω τον αγώνα μου μέσα στην κοινωνία .

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά,τους χιλιάδες φίλους μου που έδειξαν την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου στις τελευταίες εκλογές.

Με συγκίνησαν με συγκλόνισαν, ιδιαίτερα το βράδυ της Κυριακής όταν ξέσπασαν σε λυγμούς.


Ευχαριστώ τους χιλιάδες πολίτες του νομού, οι οποίοι,είτε ψηφίζοντας με, είτε όχι, μου έδωσαν τη δυνατότητα να δημιουργήσω ένα τεράστιο έργο, που θα το χαίρονται ακόμα και τα εγγόνια τους.

Είναι μεγάλη η χαρά της ανιδιοτελούς προσφοράς και της δημιουργίας. Τους ευχαριστώ.

Έδωσα έναν αγώνα για τη Δράμα και τους Δραμινούς.

Στον αγώνα ,αυτό δύναμή μου ήταν οι αξίες και τα  ιδανικά  που πιστεύω στη ζωή μου αλλά και το μεγάλο έργο που επιτέλεσα στη Δράμα. Τίποτε άλλο.

Συγχαίρω θερμά τις Οργανώσεις του κόμματος στο νομό. Τη ΝΟΔΕ, τις Τοπικές Επιτροπές και την ΟΝΝΕΔ για τον αγώνα που έδωσαν για τη Νέα Δημοκρατία.

Είμαι υπερήφανος που δεν έχω συνδέσει το όνομα μου με μειώσεις μισθών, συντάξεων επιδομάτων, επιβολής φόρων και κατάργησης συλλογικών συμβάσεων εργασίας.

Θα αγωνίζομαι πάντοτε για την αξιοπρέπεια των Δραμινών αδιαφορώντας για το προσωπικό μου κόστος.

Ασυμβίβαστος.

Με υπερηφάνεια συνεχίζω τον αγώνα μου μέσα στην κοινωνία .
 
Τζίμας Μαργαρίτης