Μετά
τα εγκαίνια της μόνιμης έκθεσης του Ιστορικού Μουσείου Αλεξανδρούπολης, τον
Ιούνιο του 2011, μίας έκθεσης που παρουσιάζει την ιστορία της Αλεξανδρούπολης
και της ευρύτερης περιοχής, ο Πρόεδρος Ν. Πινάτζης και τα μέλη του Δ.Σ. του
μουσείου υλοποιώντας το όραμά τους να αποτελεί ο χώρος του μουσείου πολιτιστικό
φορέα ανοικτό στο κοινό, στους φοιτητές και στους μαθητές με στόχο την έρευνα,
την εκπαίδευση και την ψυχαγωγία, ξεκινούν το σχεδιασμό εκπαιδευτικών
προγραμμάτων και δραστηριοτήτων.
Για
την υλοποίηση αυτής της προσπάθειας θα αξιοποιηθεί ο διαδραστικός χαρακτήρας
του μουσείου και η προηγμένη τεχνολογία που διαθέτει και θα ενισχυθεί ο
παιδαγωγικός του ρόλος σε συνεργασία με καθηγητές της μέσης εκπαίδευσης και του
Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.
Το
μουσείο θα ξεκινήσει πιλοτικά μια σειρά εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για το
παιδικό κοινό με θέμα τις διάφορες πτυχές της ιστορίας της πόλης.
Η
πρώτη εκπαιδευτική δραστηριότητα θα γίνει με αφορμή τις απόκριες και αφορά στη
διοργάνωση Αποκριάτικου θεατρικού εργαστηρίου για παιδιά ηλικίας 5-12 ετών. Η αποκριάτικη εκδήλωση για τους
μικρούς μας φίλους θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012, από τις
10:30 έως τις 13:00 σε συνεργασία με το Θεατρικό Εργαστήριο του Παιδαγωγικού
Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.
Ο
αρλεκίνος και άλλοι αποκριάτικοι τύποι αλλά και ο Μπέης θα ζωντανέψουν με τα
παιδιά σκηνές από το πνεύμα της Αποκριάς.
Η
εμψύχωση της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί από τις φοιτήτριες του Παιδαγωγικού
Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου μας που είναι οι κυρίες
Δέσποινα Γρηγοριάδου, Μαριάννα Μπάρτζου και Αλεξάνδρα Στεργιάννη υπό την καθοδήγηση
του κ. Σίμου Παπαδοπούλου Λέκτορα Θεατρολογίας του Πανεπιστημίου.
Καλούμε
λοιπόν τους μικρούς μας φίλους να δηλώσουν συμμετοχή για το αποκριάτικο
θεατρικό εργαστήριο στο τηλέφωνο του μουσείου: 25510 28926 τις ώρες λειτουργίας
του (Τετάρτη έως Σάββατο 10:30-14:30 και 18:30-21:30 και Κυριακή 10:30-14:30).
Η συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι δωρεάν και υπάρχει περιορισμός θέσεων.
0 ΣΧΟΛΙΑ:
Δημοσίευση σχολίου